Egy óvodás, bekerülve az iskolába, már az első napokban elkezdi tanulni először csak a betűelemeket, majd betűket, amikből hosszú hónapok munkája során jut el oda, hogy megtanul írni szavakat, mondatokat, később pedig szöveget alkot.
Mai világunkban számtalan helyen láthatjuk, hogy nem igazán fontos a kezünkből kiadott munka külalakja, a helyesírás, a központozás megfelelő ismerete, használata. Többször is olvashattuk már, hogy a kézírás, a helyesírás idejétmúlt dolog, miért nem térünk át a gépi, billentyűzetes írásra?
Sokkal egyszerűbb lenne?
Igen, de ne felejtsük el, hogy a kézírásnak különleges, jótékony hatása van az agyműködésre, személyiség-, kommunikáció-, térérzékelést fejlesztő szerepe van, hogy csak a legfontosabbakat említsük. Mindezek miatt is kötelességünknek érezzük, hogy ápoljuk anyanyelvünket, megőrizzük helyesírásunkat.
A 4.-esek közül minden osztályból a legjobban helyesíró gyerekek vettek részt a versenyen.
Gratulálunk a helyezetteknek, és a versenyen részt vevő gyerekeknek:
Simon Noémi Letti, Rihász Mira, Tóth Ádám, Csordás Ármin, Gados Diána,
Benedek Éva, Czabai Fanni, Petrovszky András, Al-Zoubaidi Ádám, Rostás Viktória, Gulyás Kiara, Dóra Tamás, Jankó Attila